well oh.

2011-05-03 @ 21:55:34
(pluggandet stapplar sig framåt)... dagens tips! att dricka citronvatten (vatten med citronskivor i) när du pluggar. Det är gott, håller dig hydrated och om du som jag dricker litervis så får du en ursäkt att lämna plugget emellanåt - när blåsan börjar klaga. Och var i en miljö där du trivs och känner dig bekväm! För min del är det just nu att sitta uppkurrad i min skrivbordsfotölj, halvmörkt och med Norah Jones som viskar fin musik i öronen på mig. Klädsel: En alldeles för stor tjockis, tights och mysiga extremt färgglada strumpskor. NO BRA och löst hår. SÅ. SKÖNT. skulle kunna gå och lägga mig. Men hallå! PROV IMORGON FRÖKEN. Och inlämningsuppgift x2. Fast den ena är iallafall gjord :) och snart har jag pluggat färdigt med provet... så då återstår lite Malmöhistoria från 1000-talet. En visuell redovisning. Lycka till döh, det fanns ju så himla många kameror på den tiden som kunde dokumentera läget!
Oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0