svammel

2011-05-01 @ 20:35:50
Det är kväll. Det har regnat ute. Som vanligt när det är kväll eller det regnart ute så mår jag bättre. Det är någonting med regn, och kvällar. Gärna kombinationen. Love it. Och jag tänker att den här bloggen mest speglar kaoset som jag har inuti ibland men det finns bra grejer också. Tyvärr händer det ofta att jag inte vågar/vill skriva hälften här ens, just för att det är offentligt. Det finns en hel del som jag vill få ut men som jag ändå inte har behov av att berätta för någon annan. Jag vet inte varför jag vill få ut dem.. för att få perspektiv kanske? Att skriva är som ett sätt att utveckla mina egna tankar, idéer, uppfattningar.. Vet inte. Men det känns bra att skriva. Bättre än att vara tyst. Och mina naglar blev faktiskt väldigt fina. Och jag hittade en gammal "klänning" bakom garderoben (aka. förvaringshörnan) som jag är kär i. Och jag vill verkligen verkligen verkligen rensa min garderob, men jag klarar det inte...... :( Varje gång jag försöker så slutar det alltid med att garderoben är mer fylld än vad den var från början. Men attans alltså... Jag vill också rensa skrivbordet litegrann, där ligger så mycket skräp. Hela mitt rum hade behövt en rensning. Från sånt jag inte använder, från sånt jag inte behöver. Till exempel alla hästgrejer!! Seriöst.. men jag är lite av en collector.. "kan vara bra att ha", "tänk så ångrar jag mig"... Men alltså jag ska göra det. Jag ska ta tummen ur och rensa. Sälja eller ge bort sånt jag inte kan ha kvar. Det hade varit SÅ skönt. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0