skinka

2011-05-06 @ 00:09:42
Jag stod precis och klippte skinka till min kise (kattmaten tog slut) och det är första gången jag är så nära kött på över en månad. Och jag kände lukten av det och honest to God, det luktar gott. Men det är som jag redan sagt, jag tycker att kött kan vara gott i smaken. Till exempel rökt skinka och lax. Jag lekte med tanken på att äta en skinkmacka men nej alltså.. haha jag skrattade lite åt mig själv (med humor, bör kanske tilläggas) för det kändes aningen komiskt eller löjligt. Det fanns en spärr (och flertalet bilder i huvudet). Knappt så jag kunde ta skinkan så nära ansiktet att jag kunde lukta på den, och sen mådde jag illa. Aldrig att jag kunde stoppat den i munnen! Jag vet inte, jag kanske skulle kräkts då faktiskt.
Ähh jag vet inte. Jag vill inte propagera så himla mycket om att vara veg men jag tycker det är skitbra, ett av mina bästa beslut! Och jag är så himla nöjd över att det känns SÅ rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0