rutiner....

2011-05-16 @ 17:23:12
jag har vuxit upp i två hem varav det ena mer rutinmässigt än det andra. och jag kan inte riktigt klura ut.. jag är kaos. men det visste vi redan. mitt rum är kaos, skolan är kaos, allt omkring mig blir kaos. inte alltid på ett dåligt sätt, men jag är sällan organiserad. anywho. saken jag inte kan klura ut är om jag borde/vill ha rutiner eller inte. vissa rutiner kunde vara bra, till exempel "bädda" (dvs lägga täcket rätt) sängen på morgonen, plugga en timme efter skolan, plocka undan innan sängdags.. inte äta mitt i natten, inte slå ihjäl dötid på datorn fram till tidiga morgonen, inte slänga allt på golvet, inte strunta i marsvinen alldeles för länge (tills de påminner mig)... Vissa rutiner kan väl ändå vara bra? för mig tror jag det. annars glömmer jag och sen blir jag van vid hur det är också är det som att jag inte ens ser att det är någonting snett längre.
don't know.
ps. var ute och fotade döööfina bilder innan (tror jag) i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0