Harry the Horsey and Lovis the Tovis

2011-05-07 @ 18:39:51
Har haft en jättego dag med min lillasyster :) vi har varit på stan och framkallat hennes bilder (hon fick en engångskamera av mig i påsk), fikat på Espresso House och köpt målarbok. Sedan åkte vi till Harry och hon fick rida för första gången i sitt liv, utan någon utrustning och det gick superbra! Nu är väl hon hooked på hästar hon med, haha :) Sedan hjälpte hon mig att mocka och fodra och sopa stallet. Hon blev lite rädd när alla hästar snosade på henne i hagen men annars gick det som en dans. Åkte hem och duschade, klädde henne i en alldeles för stor t-shirt och målade i nya målarboken. Supergosig dag :) Nästa lördag kanske hon följer med till Harry igen och får rida mer ordentligt med hjälm och så.. :) Nu ska jag äta hembakad pizza, mozarella+grön pesto/banan+annanas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har, tycker bilderna är jättefina :)

Kram

2011-05-07 @ 19:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0