bara problem

2011-05-16 @ 18:06:30
vet inte vad det är med mig, jag ser bara problem idag.... jag kan inte gå utanför mitt rum för då får jag PANIK!!!!!!!!!!! och jag kan inte lägga in bilder på datorn för jag måste rensa den och jag kan inte städa marsvinen för då måste jag gå ut ur mitt rum kanske och jag kan inte sätta mig vid skrivbordet för då måste jag städa först och istället sitter jag på golvet med musik högt i öronen och har ont i ryggen och mår så fruktansvärt illa att ... aa. lämnar det där.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ville ge dig min blogg som jag startade för någon dag sedan, tycker det är rättvisast så :) (Den har inte kommit igång, och jag suger på det som har med blogg att göra, men tycker det är ett skönt hjälpmedel)

2011-05-19 @ 20:39:48
URL: http://woorthy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0