anywho

2011-05-18 @ 14:09:21
trodde att jag skulle plugga vid datorn, men ojsan jag har glömt mina glasögon hemma. weho. för övrigt kommer jag leva på kaffe de närmsta veckorna fram till studenten.... blir SÅ fruktansvärt trött av skolan, av stimmet.. imorgon får jag allt ta tag i livet och lämna in PAt. Ikväll blir det plugg men ikväll ska jag också gå och lägga mig i tid. Säg nio? blir bra. MÅSTE få sova ut en dag. Men det finns liksom inte ens tid till sömn.. igår somnade jag klockan ett samtidigt som jag pluggade matte, sen vaknade jag och fortsatte plugga och sen somnade jag igen, vaknade igen och borstade tänderna och gav upp, somnade vid halv fyra. Gick nog ganska bra ändå idag på provet. Godkänt, förhoppningsvis.

nackdelen med kaffet är att
1. inte bra för kroppen
2. inte bra för huvudet

fördelen är
1. energi.

anywho.

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till nätets roligaste hörn!

2011-05-18 @ 14:39:44
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0