82. Do something spontanious

2011-05-10 @ 11:35:46
Aa eller den punkten är väl någonting jag hoppas uppfylla mer än en gång :-)
Anywho, igår slutade skolan tidigt och jag och min vän Mathilda satt och väntade på våra tåg/bussar. Vet inte hur det kom sig men plötsligt bestämde vi att HALLÅ! Vi tar ett random tåg :) :) Så vi tog ett pågatåg till Ystad!! Väl där åt vi på Max, besökte en kyrka och tände ljus där inne, åt glass och solen lyste hela tiden. Så himla go dag :) Vi (eller jag) har bestämt att vi ska åka till fler städer och upptäcka dem, nästa anhalter är Ängelholm och Kristianstad. Det är så spännande att vara nya i en stad och inte veta någonting, bara gå och mysa.
Ystad var litet och gulligt, älskar såna små färgglada hus som där var. Och parken utanför kyrkan var så himla mys-söt att jag hade kunnat vara där mycket längre än jag var. Japp sånt här ska det bli mer av hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bilderna blev ju väldans bra ändå! =)

2011-05-10 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0