okej

2011-03-27 @ 14:31:26
Jag inspireras av vissa storbloggare, till exempel Kissie. Inte av innehållet eller attityden men just det här att.. hon vågar. Hon kanske inte är sig själv, hon kanske hittar på allt hon skriver, men hon vågar. Hon vågar ge sina tankar ett ansikte, hon vågar gå ut med det på nätet och i verkligheten och stå för vartenda ord hon skriver. Det är så strongt. Varför vågar inte jag? Jag vill också våga. Inte bli någon storbloggare utan att våga gå ut med mig själv på nätet och i verkligheten, stå för vartenda tanke jag har. Utan att vara rädd.

Jag inspireras av mistermellz.blogg.se. Hon vågar också. Hon är "en helt vanlig människa" (vad det nu betyder) och hon vågar vara sig själv. Jag är glad att jag hittade din blogg.

Jag behöver inte bekräftelsen, jag behöver inte att någon tror eller lyssnar på mig. Jag behöver bara kunna känna att.. det är okej att vara jag. Alltid. och det spelar faktiskt ingen roll vad någon annan tycker om mig. det viktiga är vad jag tycker om mig.

såå.. vad jag försöker säga. denna bloggen blir stället där jag börjar. eller egentligen har jag redan börjat men nu är det officiellt. vilket i sig är en egen början. välkommen till mitt klotterplank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0