Don't ignore your feelings.

2011-03-28 @ 01:37:47
Jag borde veeeeeerkligen sova nu! Men vad gör jag? Jo jag har en ny blogg och då tycker jag att det roligaste som finns är att skriva i den. Men nu läste jag några kloka ord och ni kan också få läsa dem.

"Stanna upp, slappna av och känn de känslor som faktiskt är hos dig. Inte de du vill känna eller de du tror att du måste känna. Det är de sanna känslorna du ska känna. Då blir det bra, rätt. Då är du du istället för en plastig kopia av "alla andra".
Genom att känna falska känslor så lurar du dig själv. Det blir svårare att kanske släppa taget, att acceptera eller bara slappna av. Det blir svårare att utvecklas och det är lättare att "invecklas". Dvs.. att backa inåt i sig själv, gömma sig ännu mer bakom lager och lager av sånt som egentligen inte är du eller som egentligen inte ska vara hos dig.

Till exempel om du är trött. Då kan du lura dig själv genom att fokusera på andra saker som motiverar dig att vara pigg. Likadant kan du göra i andra frågor men kom ihåg att det inte är hälsosamt i längden. Akta dig för att lura dig själv så mycket att du går på lögnen själv till sist."

Så. Ärligt talat. Jag är riktigt genomtrött och jag ska upp tidigt. Om fyra och en halv timme faktiskt. Skyller lite på sommartiden som kom och överraskade mig idag. Klockan är ju bara halv ett i mitt huvud och det är väl ungefär då jag brukar nanna mig.

Tills vi ses igen. Här kommer några bilder (av tusen) där jag löjlar mig framför webbkameran! enjoy. Ja och just det! Hatten är ny och den är verkligen asbra. Så kvällens tips blir väl att alla borde skaffa iallafall en hatt. GONATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0