Tre elefanter på en liten liten spindeltråååd

2011-04-27 @ 00:22:11
Men spindeltråden är där. Silvertråden. Honungen. Ljuset. KÄRLEKEN. Jag är.. lycklig. Jag kan hitta lycka i min tillvaro. Jag pratade idag med någon. Någon som gav mig ett fint tips och jag ska tänka på det alltid när jag har en svagare stund. Jag ska minnas känslan, känslan när jag stod där i solnedgången och vinden blåste i mitt hår. När orden jag hade i huvudet var sagda av ren kärlek, rent ljus, ömhet. Sanning. Dem var 100% sanna. Jag vet det, för det känns i hjärtat.

Och du är så busig, för du visste hela tiden. Du visste. Hur kunde du veta?
Och kommer du att acceptera? Acceptera att det kanske inte blir riktigt som du tror. Eller så är det så. Det spelar ingen roll. Du visste, du hade rätt och jag är glad att det är så.

Kanske kan vi prata om det någon gång. Det hade varit intressant.
Men du ville att jag skulle berätta för henne först. Kanske kan jag göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0