möta sina rädslor

2011-04-10 @ 21:04:43
så det blir många inlägg idag. men det är söndag och jag vill faktiskt inte göra nåt annat än att bara skriva av mig. tömma huvudet på allt som är där inne. och vad jag tänker nu är att.. jag har precis blivit lite mer offentlig. jag har varit medlem på bilddagboken ett tag nu (ett år kanske?) och senaste tiden har jag haft lås på min. Jag har varit väldigt personlig och det har hjälpt mig mycket att vara där. och idag så delade jag med mig av min bloggadress där. och det känns lite obehagligt.
hehe jag vet inte.. det är nåt med att vara öppen och offentlig som skrämmer mig. det har jag kanske redan skrivit om.. men det är läskigt. för människor kan skapa sig en bild utav mig utan att ens ha träffat mig och de kan gå miste om så mycket och tro att jag är nån helt annan än vem jag är. men vad gör det?
kanske är det att jag har ett citat i bakhuvudet.. ett citat som ekar, varje gång jag gör nåt som registreras av någon annan. jag kommer inte ihåg citatet exakt men det har att göra med att inte vara så himla överallt.. utan att det ska finnas saker att upptäcka också. att ens facebookvänner inte ska veta allt om en utan det finns hemligheter, gömda pärlor, under ytan.. som man själv får upptäcka..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har läst igenom hela bloggen nu, du är modig.

Du vågar. Men du behöver inte vara rädd, iallafall inte för det jag ska tycka. För jag dömer inte efter en sida text, utan efter hundra. Jag vill se alla sidor och inte bara en.



DU är bra, precis som du är.

2011-04-10 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0