Kärlek

2011-04-25 @ 00:11:41
Kväll. Natt. Igen. Det är någonting alldeles magiskt med kvällar, nätter och väldigt tidiga morgnar. Jag har precis sett en film. Och som vanligt så hittade jag nåt att inspireras av. Eller.. något att må bra av. Jag är ung. Jag är 19 år. Det är knappt någon ålder. Och jag har haft en kärlek. Jag vet inte hur vanligt det är bland 19-åringar. Det spelar ingen roll. Men jag vet tillräckligt för att förstå hur himla lyckligt lottad jag varit som fått känna såna starka grejer som kärlek, redan. Det finns dem som går genom hela livet utan att känna så. Jag kan inte sätta ord på mina tankar riktigt men jag menar bara att.. jag har hela livet framför mig att hitta nästa kärlek. Den första behöver faktiskt inte vara den enda. Det är okej om det är det. Men det finns kärlek överallt. Det finns mer kärlek i denna världen för mig. Jag behöver bara öppna ögonen (eller hjärtat) och SE den. 
Även om det inte alltid är just den kärleken som jag skulle vilja känna eller se så är det fortfarande kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0