babbelibobbeli

2011-04-22 @ 22:19:22
Jag busar lite och läser på en gammal blogg. Där finns en del inlägg som är väldigt inspirerande och jag funderar på att köra en "ur arkivet" kategori. För sånt som liksom inte är skrivet i realtid.
Nu är det kväll hur som helst. Kvällar, eftermiddagar.. det är den bästa tiden på dygnet. Det är en magisk tidpunkt. Twilight baby. Och jag har lite lust att se en film. Eller hundra. Men inte ensam. Jag skulle vilja samla några människor (och djur) hemma hos mig och bara se på film. I flera timmar. Tills ögonen trillade ut och vi glömde bort våra namn. Alla får välja vars en film.  Det hade varit awesome.
Istället lägger jag mig och skedar med min kise. Trodde jag, men så började nån smälla nyårsraketer, hunden skäller och katten stack. Oh well.

Kommentarer
Postat av: Emilia

I can't come men i sommar om du vill så :D

2011-04-23 @ 08:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0