anna tipsar

2011-04-24 @ 00:26:55
Nää denna bloggen skulle inte skrivas för någon annan än mig själv, men så råkade jag snubbla in på statistiken och se att jag faktiskt hade några läsare. Så busigt!
Så tänkte jag att jag kan dela med mig av ett litet tips. Lagom enkelt och allt :) Och med en otroligt professionell bild också.. *host*
ANSIKTSVATTEN.
Right. Värsta grejen. Har aldrig använt det själv, liksom inte fattat meningen.. :S men så fick jag tag i detta tipset mitt i en svag renoveringsperiod (renovering av mig själv alltså.. jag har såna ibland. det är då jag bestämmer att jag ska bli bäst i världen på att fota, eller klippa av allt håret, eller rensa bland a-l-l-a mina grejer, eller byta klädstil helt osv osv.) och jag föll som en fura. Vad nu det betyder. Och jag gillar det fortfarande och det är ett bra tecken! Det här ansiktsvattnet har iallafall lugnat ner min hy och jämnat ut hudfärgen (hahaha...). Det är ett ansiktsvatten man gör själv förresten, det har jag ju inte sagt. Men det är nog det bästa med det! Du gör det själv och det är helt naturligt. Innehåller TVÅ ingredienser. Äppelcidervinäger och vatten. Inget skit här inte.

Bla bla bla. Hur gör man då????
Superlätt. Häll upp lite äppelcidervinäger i nån skål eller litet glas eller aa.. välj själv. Och tillsätt vatten. Tänk ungefär... 1/4 - 1/10 äppelcidervinäger. Resten vatten. Och nää det luktar inte gott (det luktar apa) men när det torkat in i hyn så luktar det inte någonting alls. Jag lovar.

Jag brukar skölja av ansiktet och sen baddar med sånt här. Tänk på att inte blanda för mycket för det blir gammalt efter kanske 3-4 dagar och det går inte åt så mycket på en bomullstuss.

Hoppas någon läste och tyckte det var intressant,
TJAARÅ.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, skitkul med sånhära tips! Om du har fler tips på mer naturlig vård för typ hud och hår så får du väldigt gärna dela med dig :D

2011-04-24 @ 11:40:44
Postat av: Linnea

Smaaart :D

2011-05-01 @ 09:06:32
URL: http://emboella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0